õpetaja: "A., est-ce que tu peut dire 'Cet homme est obese' en utilisant la négation?" A.: "negation! oui-oui. njegatif! positiff!!!" õpetaja: "3. exercise, premier phrase... 'cet homme est obese'." A.: "aaaaaa! aa! d'accord!" vaatab abi otsivalt pinginaabri paberitele. õpetaja: "lit cette phrase. ...3. exercise, 1. phrase." A.: "aaa! oui-oui!" õpetaja: "mais lit ca, s'il te plait!" A. hakkab püüdlikult lugema: "Toutes les enfents.." õpetaja: "Non-non! 3. exercise!" A.: "aaah! d'accord! ...tous les enfents" Õpetaja läheb A. juurde ja näitab näpuga ette, kus on järg. A. loeb lause rohkete hääldusvigade ja nende paranduste saatel lõpuks ette ja küsib siis: "A shto eta obese? Obese c'est...." Õpetaja: "Tu ne connais pas obese? on dit obese si quelqu'un est tres tres gros" üritades samal ajal kätega piltlikustada. A.: "aaaah! d'accord! obese obese... Femme!" kirjutab samal ajal midagi endale märkmikusse. Õpetaja: "Le contraire de obese c'est quoi... A.?" A.: "njee connait!" Õpetaja: "c'est - maigre" läheb ja kirjutab sõna tahvlile ka. A.:"maigre! maigre! d'accord! a maigre c'est...???" Õpetaja väga püüdlikult ja kehakeelt appi võttes: "ca, c'est obese... et le contraire c'est maigre - comme ca." A.: "aaa! McDonald!" Õpetaja ei saanud hästi aru mis A. ütles ja jääb talle küsivalt otsa vaatama. A: "Si-si-si! McDonald! America!!!!!! Beaucoup beaucoup!" õpetaja hakkab ka naerma ja seletab üle: "Oui, ca c'est obese et le contraire c'est maigre." A.: "oui-oui! beaucoup beaucoup! Burger et apres!" õpetaja: "Mais A., met cette phrase á la forme negative" A.:"oui-oui" õpetaja: "alors!" A.: "est obese! Attand attand. Cet homme obese! c'est ca?!!"
vahel mulle tõesti tundub,et ta teeb seda kõike meelega - ta üldse ei tundu loll. Kõik tema ümber toimuv on nii absurdne, et ma keeldun uskumast, et see kõik on päriselt. Aga jah,muidu just täpselt nii või terake veel absurdsemalt need tunnid mööduvad kui ta ka kohal on (ta väga tihti ei viitsi kohale tulla). Vilunud õpetajad muidugi oskavad ka ennetada kõike seda veidi, tema märkusi lihtsalt ignoreerides. Seekord oli aga uus õpetaja!
P.S. Õpetaja muidugi rääkis korrektset prantsuse keelt ja kohati märksa pikemalt seletas asju, aga ma mälu järgi ja oma võimete piires panin kirja asja niiet prantsuse keele valdajad ärge pange pahaks... huumor sellest ei kahane.
Oi, ma nii väga tean seda olukorda, ükski keelerühm pole ühe (max kahe, mitte rohkema) sellise tüübita väärt. Neid oleks justkui vaja, et keeleõppest tõsidusest aadrit lasta. Kõige ägedamad tüübid on siirad ja kompleksita, ei saa ju täpselt aru, mille üle teised naeravad, aga igaks juhuks naeravad kaasa ja saavad julgust juurde. Lahe.
Pean kurbusega teatama, et "Boratit" enam meie kursusel ei ole... teda enam ei lasta seal koolis kursustel käia. Selgub, et ta on seal 5 aastat juba seda nalja käinud tegemas ja ühel õpetajal sai lõplikult villand (..ilmselt oli asjaolul, et "Borat" JÄLLE tema kursustel hakkas käima, selles suur osa) ja kollektiivselt otsustati, et kuna ta süstemaatiliselt rikub koolis kehtestatud reegleid (mitte ilmuda tundi poole pealt; kui ei tule kohale, sellest ette teada anda; kanda kaasas kirjutusvahendit ja paberit; tunnis kaasa töötada ja koos teistega harjutusi teha) ei jää muud üle, kui ta nö koolist välja visata.
...ma kahtlustan, et see "Boratile" liialt traagiline ei olnud, sest tal tõesti tundus olema null motivatsioon tundides käia ja seal tööd kaasa teha.
Aga noh, ikkagi veits kahju... süda tundus tal hea olema ju ikka! :) aga eks neil heasüdamlikel pensionäridel ole ka oma mõõt, mis ükskord täis saab.
õpetaja: "A., est-ce que tu peut dire 'Cet homme est obese' en utilisant la négation?"
ReplyDeleteA.: "negation! oui-oui. njegatif! positiff!!!"
õpetaja: "3. exercise, premier phrase... 'cet homme est obese'."
A.: "aaaaaa! aa! d'accord!" vaatab abi otsivalt pinginaabri paberitele.
õpetaja: "lit cette phrase. ...3. exercise, 1. phrase."
A.: "aaa! oui-oui!"
õpetaja: "mais lit ca, s'il te plait!"
A. hakkab püüdlikult lugema: "Toutes les enfents.."
õpetaja: "Non-non! 3. exercise!"
A.: "aaah! d'accord! ...tous les enfents"
Õpetaja läheb A. juurde ja näitab näpuga ette, kus on järg.
A. loeb lause rohkete hääldusvigade ja nende paranduste saatel lõpuks ette ja küsib siis:
"A shto eta obese? Obese c'est...."
Õpetaja: "Tu ne connais pas obese? on dit obese si quelqu'un est tres tres gros" üritades samal ajal kätega piltlikustada.
A.: "aaaah! d'accord! obese obese... Femme!" kirjutab samal ajal midagi endale märkmikusse.
Õpetaja: "Le contraire de obese c'est quoi... A.?"
A.: "njee connait!"
Õpetaja: "c'est - maigre" läheb ja kirjutab sõna tahvlile ka.
A.:"maigre! maigre! d'accord! a maigre c'est...???"
Õpetaja väga püüdlikult ja kehakeelt appi võttes: "ca, c'est obese... et le contraire c'est maigre - comme ca."
A.: "aaa! McDonald!"
Õpetaja ei saanud hästi aru mis A. ütles ja jääb talle küsivalt otsa vaatama.
A: "Si-si-si! McDonald! America!!!!!! Beaucoup beaucoup!"
õpetaja hakkab ka naerma ja seletab üle: "Oui, ca c'est obese et le contraire c'est maigre."
A.: "oui-oui! beaucoup beaucoup! Burger et apres!"
õpetaja: "Mais A., met cette phrase á la forme negative"
A.:"oui-oui"
õpetaja: "alors!"
A.: "est obese! Attand attand. Cet homme obese! c'est ca?!!"
vahel mulle tõesti tundub,et ta teeb seda kõike meelega - ta üldse ei tundu loll.
Kõik tema ümber toimuv on nii absurdne, et ma keeldun uskumast, et see kõik on päriselt. Aga jah,muidu just täpselt nii või terake veel absurdsemalt need tunnid mööduvad kui ta ka kohal on (ta väga tihti ei viitsi kohale tulla). Vilunud õpetajad muidugi oskavad ka ennetada kõike seda veidi, tema märkusi lihtsalt ignoreerides. Seekord oli aga uus õpetaja!
P.S. Õpetaja muidugi rääkis korrektset prantsuse keelt ja kohati märksa pikemalt seletas asju, aga ma mälu järgi ja oma võimete piires panin kirja asja niiet prantsuse keele valdajad ärge pange pahaks... huumor sellest ei kahane.
Haha. see on tõesti väga hea lugu! Täna pildile kujutan teda ka muidugi Boratina ette.
ReplyDeleteOi, ma nii väga tean seda olukorda, ükski keelerühm pole ühe (max kahe, mitte rohkema) sellise tüübita väärt. Neid oleks justkui vaja, et keeleõppest tõsidusest aadrit lasta. Kõige ägedamad tüübid on siirad ja kompleksita, ei saa ju täpselt aru, mille üle teised naeravad, aga igaks juhuks naeravad kaasa ja saavad julgust juurde. Lahe.
ReplyDeletePean kurbusega teatama, et "Boratit" enam meie kursusel ei ole... teda enam ei lasta seal koolis kursustel käia. Selgub, et ta on seal 5 aastat juba seda nalja käinud tegemas ja ühel õpetajal sai lõplikult villand (..ilmselt oli asjaolul, et "Borat" JÄLLE tema kursustel hakkas käima, selles suur osa) ja kollektiivselt otsustati, et kuna ta süstemaatiliselt rikub koolis kehtestatud reegleid (mitte ilmuda tundi poole pealt; kui ei tule kohale, sellest ette teada anda; kanda kaasas kirjutusvahendit ja paberit; tunnis kaasa töötada ja koos teistega harjutusi teha) ei jää muud üle, kui ta nö koolist välja visata.
ReplyDelete...ma kahtlustan, et see "Boratile" liialt traagiline ei olnud, sest tal tõesti tundus olema null motivatsioon tundides käia ja seal tööd kaasa teha.
Aga noh, ikkagi veits kahju... süda tundus tal hea olema ju ikka! :) aga eks neil heasüdamlikel pensionäridel ole ka oma mõõt, mis ükskord täis saab.
niiet nalja kohe poole vähem.